Thursday, May 1, 2014

5月1日

So, let me start this very first post of mine in May with my failed fanart of NewS のリーダー  , Koyama Keiichiro (with me singing News' song "Happy Birthday" /the great thing is you guys can't hear me sing!/):

And oh please excuse my ugly kanji's writing there since I made this in rush last night..

生まれたこと出会えたこと
今そばにいれることありがとう
君のハッピーバースデー
一年に一度のまほうとくべつな日

Yep it’s May 1st, and this beloved leader of my favorite group is celebrating his 30th birthday… Omg omg, he’s 30 already… Still regretting why I did not notice him and his flawlessly gorgeous group earlier… ;( But here I am now, proud to be part of this fandoms, being with all Chankapanaas, so again, happy birthday Kei-chan, I’m wishing you great great years ahead.. and please do take care of my Tegoshi more often ok! Lol..

***

Dan ya. Kenapa Mei dateng cepet banget! Kerjaan saya di lab masih banyak yang belum kelar, dan saya cuma punya waktu 19 hari lagi buat nyelesein sekitar 32 list yang belum kecoret di daftar yang saya kasi nama “Kejer Tayang” ini. This week is honestly mad like really. Untung hari ini libur, jadi saya bisa narik napas. Gahh, seharusnya pagi tadi saya nyelesein beberapa power point buat persentasi sabtu besok.. tapi berhubung Keiichan ultah, saya mutusin buat nyelesein ppt entar malem and made a fanart instead! /Hahaha, me being so clever!/.

Terus soal preparation saya buat EAP nanti, yang beres sekitar 17,29%  (なんだそれ?). Ya abis gimana mau persiapan, saya di lab terus tiep hari. Banyak berkas yang belum di urus, tiket belum pesen, kosan belum dapet. Dammit!! Kenapa hidup saya lebih berantakan dari kata berantakan itu sendiri? /Can you just please stop complaining for one minute chaq?!/

Ok, saya mau sholat dzuhur dulu. Uda adzan dari tadi, saya masi aja betah mantengin laptop. Btw you guys have a look at my adorably ugly dekstop I hate myself.



Hit me.

xx.

4 comments:

  1. kyaa! totally love your drawings. im sure you have the talent! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh hontouni? ありがとう。。。<3

      Delete
  2. Haha cute desktop wallpaper by the way :33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totally isn't it..? Omg cute Tegoshi is forever cute.. :) Lol, I sound so fangirling anyway..

      Delete

FEEL FREE TO SPEAK. AND ALL COMMENTS WILL BE RETURNED.
XX.